Tuesday, October 6, 2009

Opis Baru KaWan2 Pun baru..

Salam...
Ni dah masuk bulan yang ke 3 aku keje kat SPP, Putrajaya..walaupun jauh perjalanan tp best..kwn2 sume gile2..tapi kat sini nye keje, Allah je tahu betapa byk nye keje...sape ckp keje kat kerajaan leh goyang kaki, main2 and tdo2..mimpi di siang ari le..diorg kat sni mcm pki betul kami yg sps ni..ape nak wat..dh nasib..ok gak..byk benda wat lg byk experience dpt..lom kira blaja benda baru lg..mcm2 le..janji ati kena redha n terima je..wat keje pun kena ikhlas..


kat sni sejak raya ni, ari2 pun mkn kuih raya..hahaha..mmg hepi klu mai bab mkn..klu kena fire dek 'dw' su me m uke sememeh nk marah..terasa smp ke ati dan sanubari..ape nak wat..aku hanya lah pencaCai yg tuttttt...sadis kan..sebelah ni kwn2 baru ku..tp tak cukup sbb mar cuti bersalin..yg tggl dari kiri .. kak zee, aishah, aini, AKU, marliana, azwa and kak cik..azwa tu leader aku..takut wooooo..hahaha..aku no 2 tua...kak zee paling veteren..veteren??? mampuih klu kak zee tau aku ckp dia veteren..ampunkan kami wahai SPSO..ekeke..



















gambar ni best..penuh dgn cerita..tp hanya kami je yg tau..hahaha..







perjalanan kt SPP masih jauh..tak tau ape lg yg akan jd lps ni..hope sume yg baik2..doakan aku ye kawan2..tata..

2 comments:

Unknown said...

sabo kak hani...kte spp dato sps..jgn ngipas udohler...tak baik kome..ape yg penting kejesame...kejesame..

rumpelstiltskin said...
This comment has been removed by the author.